“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam vírus eltávolítása (Támogatási csalás vírus) - eltávolítási útmutató

Eltávolítási Útmutató - “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam vírus

Mi az, hogy "YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" ügyféltámogatási csalás vírus?

„YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” ügyfélszolgálati csalás vírus

Felugró ablak jelent meg, mely szerint „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED”? Valaki tényleg lezárta volna a rendszert „biztonsági okokból”? Nem! Ügyfélszolgálati csalásról van szó, a csalók a tapasztalatlan felhasználókat próbálják kihasználni egy malware segítségével, tehát nem szabad felhívnia a Mac, iPad vagy iPhone készülékén megjelenő telefonszámot. A Safari csalás, ne dőljön be neki. A félrevezető üzenetek iPhone-on, iPad-en és Mac számítógépen is megjelenhetnek, egyelőre egyik sem védett a malware-ellen. A csalás több tucat adathalász weboldalon alapul, amelyek a „Your apple computer has been locked” üzenetet jelenítik meg. A támadók jellemzően a Google Chrome vagy a Safari böngészőt használják az üzenetek megjelenítésére, de feltehetően más böngészőkben is felbukkanhatnak. A csalók megpróbálják megijeszteni az áldozatokat, hogy felhívják az állítólagos „Apple Care” vagy „Apple Support” telefonszámot. A megadott telefonszám felhívásával viszont csak a csalókkal lépnénk kapcsolatba, akik az Apple dolgozóinak adják ki magukat.

A "YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" vírusA "YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" vírus csalók felhívására próbálja rávenni az áldozatot. Az üzenet sajnos hihetőnek tűnik.

Többnyire indiai csalókról van szó, tehát ha a felhívott „hivatalos Apple technikus” indiai akcentussal beszél, ráadásul személyes adatokat szeretne kérni és valamilyen távoli irányításra használható program telepítésére buzdít, jobb, ha bontja a hívást. Az Apple (vagy akár a Microsoft) valódi alkalmazottai sosem kérnének személyes adatokat telefonon keresztül. A csalók bankkártyás vagy más személyes adatokra pályáznak, amelyekkel természetesen visszaélnének. Megpróbálhatnak például gyanús „biztonsági” programot a telefonálóra sózni, méghozzá óriási összegekért (100-300 dollár vagy még több), esetleg Apple weboldalnak tűnő adathalász oldalakra próbálhatják meg bejelentkeztetni az Apple ID segítségével és így tovább. Ne feledje, hogy ha adathalász oldalra lép be, a belépési adatok bűnözők kezébe kerülnek. Ha úgy sejti, hogy Mac számítógépét megfertőzte a „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” vírus, futtasson rendszervizsgálatot a kiváló Malwarebytes segítségével és távolítsa el vele a vírust. Ha a program nem járt sikerrel, kövesse a bejegyzésünk alatt található lépéseket.

Hogyan jutott a rendszerbe ez a malware?

A „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” fertőzött weboldalakról, fertőző letöltésekből vagy rosszindulatú programokból juthat a rendszerbe. Ha úgy látja, hogy Mac vagy más Apple készüléke gyanúsan viselkedik, ne hagyja figyelmen kívül a dolgot, tegye meg a probléma elhárításához szükséges lépéseket. Azt javasoljuk, hogy figyeljen oda az interneten megnyitott tartalmakra. Ne feledje, hogy a felnőtt tartalmú weboldalak, a szerencsejátékos oldalak, és például számos háttérképet tároló weboldal is veszélyes lehet. Ha ilyen weboldalakon jár, veszélyezteti számítógépét. Ne kattintson a hirdetésekre, és soha ne dőljön be a felugró ablakok ajánlatainak.

Helyreállítás a „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” bejutását követően

A „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” vírust a kiváló Malwarebytes segítségével gyorsan eltávolíthatja. Kompatibilis a Mac OS rendszerrel, és számos más behatolót is el tud távolítani. Emellett akár kézzel is megpróbálkozhat az eltávolítással. Ehhez kövesse csapatunk „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” eltávolítási útmutatóját – ezt lentebb találja.

A „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” ügyfélszolgálati csalás vírus eltávolítása iPhone/iPad készülékről:

1. Tartsa nyomva egyszerre a kikapcsoló és a Home gombot. Tartsa nyomva addig, amíg a készülék ki nem kapcsol.

2. Várjon egy kicsit, majd kapcsolja vissza a készüléket.

3. Törölje a böngészési adatokat: Beállítások > Safari > Előzm. és webhelyadatok törlése, illetve Haladó > Webhelyadatok > Összes webhelyadat eltávolítása.

Mac OS rendszerről az alábbi módon távolíthatja el a vírust.

A következő programok közül választva automatikusan helyreállíthatja a vírusok okozta kárt: FortectIntego, SpyHunter 5Combo Cleaner, Malwarebytes. Azért ezeket az alkalmazásokat javasoljuk, mert a potenciálisan kéretlen programokat és a vírusokat is minden kapcsolódó fájllal és regisztrációs bejegyzéssel együtt azonosítani képesek.

Ajánlat
Cselekedjen most!
Letöltöm
Fortect Elégedettség
Garancia
Letöltöm
Intego Elégedettség
Garancia
Kompatibilitás: Microsoft Windows Kompatibilitás: macOS
Mi a teendő, ha nem sikerül?
Ha a javasolt Fortect Intego nem tudta helyreállítani a károkat, küldjön kérdést ügyféltámogatási csapatunknak. Minél több részletet mellékeljen.
Fortect Intego has a free limited scanner. Fortect Intego offers more through scan when you purchase its full version. When free scanner detects issues, you can fix them using free manual repairs or you can decide to purchase the full version in order to fix them automatically.

Manuális Eltávolítási Útmutató - “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam vírus

“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam eltávolítása Mac OS X rendszerből

Kétes programok eltávolítása Mac-ről. Fontos, hogy a megadott sorrendben végezze el a lépéseket. Először is zárja be a Safarit, majd indítsa el ismért úgy, hogy közben nyomva tartja a Shift billentyűt.

  1. OS X használata esetén Go gomb a képernyő bal felső részén, majd Applications Kattintson ide: 'Go', majd válassza ezt: 'Applications'
  2. Applications mappa megjelenése után keresse ki a kártevőt (“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam) vagy az egyéb gyanús programokat. Ezután kattintson jobb gombbal ezekre a bejegyzésekre, majd Move to Trash gomb Kattintson minden kártékony bejegyzésre, majd 'Move to Trash'

“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam vírus eltávolítása innen: Microsoft Edge

Microsoft Edge beállításainak visszaállítása (1. módszer):

  1. Indítsa el a Microsoft Edge alkalmazást, majd kattintson a More gombra (három pont a jobb felső sarokban).
  2. Kattintson a Settings gombra a további beállítások megjelenítéséhez
  3. A Settings ablakban kattintson az Clear browsing data alatti Choose what to clear gombr Nyissa meg a beállításokat, és kattintson a 'Choose what to clear' lehetőségre
  4. Válasszon ki mindent, amit törölni szeretne, majd Clear gomb. Kattintson a 'Clear' gombra
  5. Ezt követően kattintson jobb gombbal a Start gombra (Windows logó). Válassza a Task Manager lehetőséget. Nyissa meg a Start menüt, és válassza a 'Task Manager' lehetőséget
  6. A Processes ablakban keresse meg a Microsoft Edge bejegyzést.
  7. Kattintson rá jobb gombbal, és válassza a Go to details lehetőséget. Ha a Go to details lehetőség nem látható, kattintson a More details gombra, és ismételje meg az előző lépéseket. Kattintson jobb gombbal a 'Microsoft Edge' bejegyzésre, és válassza a 'Go to details' lehetőséget Kattintson a 'More details' gombra, ha a 'Go to details' lehetőség nem jelenik meg
  8. A Details fülön keressen meg minden Microsoft Edge nevű bejegyzést. Kattintson rájuk jobb gombbal, és válassza a End Task lehetőséget. Keresse meg a Microsoft Edge bejegyzéseit, és válassza a 'End Task' lehetőséget

Az Microsoft Edge böngésző visszaállítása (2. módszer)

Ha az 1. módszer nem segített, speciális módon kell visszaállítania az Edge böngészőt

  1. Megjegyzés: először készítsen biztonsági másolatot adatairól!
  2. Keresse meg ezt a mappát számítógépén C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe.
  3. Jelölje ki a tartalmát, majd kattintson az egér jobb gombjával. Válassza a Delete lehetőséget. Nyissa meg a Microsoft Edge mappáját, kattintson jobb gombbal minden elemre, és válassza a 'Delete' lehetőséget
  4. Kattintson a Start gombra (Windows logó), majd a Search my stuff mezőbe írja be, hogy window power
  5. Kattintson jobb gombbal a Windows PowerShell bejegyzésre, majd válassza a Run as administrator lehetőséget. Keresse meg a Windows PowerShellt, kattintson rá jobb gombbal, és válassza a 'Run as administrator' lehetőséget
  6. Miután már adminisztrátor, a Windows PowerShell ablaka megjelenik. Illessze be a következő parancsot a PS C:\WINDOWS\system32> sor mögé, majd nyomjon entert:
    Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml -Verbose}
    Másolja be a szükséges parancsot, majd nyomjon 'Enter' billentyűt

Ezt követően már nem szabadna, hogy a “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam továbbra is Microsoft Edge böngészőjében legyen.

“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam eltávolítása innen: Mozilla Firefox (FF)

  1. Veszélyes kiterjesztések eltávolítása
    Nyissa meg a Mozilla Firefox böngészőt, kattintson a menüikonra (jobb felső sarok), majd Add-ons Extensions. Kattintson a menügombra, majd 'Add-ons'
  2. Válassza ki a(z) “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam elemet és minden egyéb gyanús beépülőt. A bejegyzések törléséhez Remove. Kattintson arra, hogy 'Extensions' és keressen kártékony bejegyzéseket. A 'Remove' gomb segítségével törölje őket
  3. Állítsa alaphelyzetbe az Mozilla Firefox böngészőt.
    Kattintson a kérdőjelre a jobb felső sarokban található Firefox menüben. Ezután Troubleshooting Information. Kattintson a menügombra, majd '?' és 'Troubleshooting Information'
  4. Ezt követően Reset Firefox to its default state üzenet fogadja egy Reset Firefox gombbal. Kattintson a gombra néhányszor a(z) “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam eltávolításához. Kattintson néhányszor a 'Reset Firefox' gombra

“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam eltávolítása innen: Google Chrome

  1. Kártékony beépülők eltávolítása
    Nyissa meg a Google Chrome böngészőt, kattintson a menüikonra (jobb felső sarok), majd Tools Extensions. Kattintson a menügombra, majd 'Tools' és 'Extensions'
  2. Válassza ki a(z) “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam bejegyzéseit és minden egyéb kártékony beépülőt, majd a szemetes ikon segítségével távolítsa el őket. Keresse ki a kártékony bejegyzéseket és törölje őket a Szemetes ikon segítségével
  3. Kattintson ismét a menügombra, majd az itt megjelenő Search szekció alatt Settings Manage Search engines. A 'Settings' menüben kattintson arra, hogy 'Manage search engines...'.
  4. A következő, Search Engines... menüből távolítsa el a kártékony keresőket. Érdemes csak a Google-t, vagy az ön által korábban használt domaint meghagyni. A kártékony URL-ek eltávolításához 'X'
  5. Állítsa alaphelyzetbe az Google Chrome böngészőt.
    Kattintson a menügombra a(z) Google Chrome jobb felső sarkában, majd Settings.
  6. Görgessen a lap aljára, ott pedig Reset browser settings. A 'Settings' menüben görgessen a(z) 'Reset browser settings' gombig és kattintson rá
  7. A jelenlegi lépés és a(z) “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam eltávolításának befejezéséhez nyomjon Reset gombot. Kattintson a(z) 'Reset' gombra az eltávolítás befejezéséhez

“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam eltávolítása innen: Safari

  1. Veszélyes kiterjesztések eltávolítása
    Indítson egy Safari böngészőt, majd a bal felső részen található menüben válassza azt, hogy Safari, ezután pedig azt, hogy Preferences Kattintson ide: 'Safari', majd válassza ezt: 'Preferences'
  2. Válassza azt, hogy Extensions. Keressen “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam vagy más gyanús bejegyzést, majd távolítsa el őket: Uninstall gomb Távolítsa el a kártékony bővítményeket innen: 'Extensions'
  3. Állítsa alaphelyzetbe az Safari böngészőt.
    Nyisson Safari böngészőt és kattintson az ablak bal felső részén található menü Safari elemére. Itt válassza azt, hogy Reset Safari... Kattintson ide: 'Safari', majd válassza ezt: 'Reset Safari...'
  4. Most egy részletes alaphelyzetbe-állítási ablakot láthat. Általában minden opció be van jelölve, de ha szeretné, megadhatja a helyreállítandó kategóriákat. A kártevő (“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam) eltávolításának befejezéshez “YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam gombot nyomjon. Jelölje ki az összes lehetőséget, majd 'Reset' gomb

Azt tanácsoljuk, hogy a potenciálisan kéretlen program eltávolítása és a böngészők helyreállítása után vizsgálja át a rendszert egy megbízható antispyware programmal. Ezzel megszabadulhat a kártevő (“YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam) hátramaradt regisztrációs bejegyzéseitől és az esetleges további parazitáktól és malware-fertőzésektől is. Válasszon az általunk ajánlott malware-eltávolítók közül: FortectIntego, SpyHunter 5Combo Cleaner vagy Malwarebytes.

A szerzőről
Alice Woods
Alice Woods

Ha hasznosnak találta ezt az ingyenes útmutatót és elégedett a szolgáltatásunkkal, fontolja meg az adományozást. Ezzel segíthetne nekünk a szolgáltatás életben tartásában. A legkisebb összegért is rendkívül hálásak leszünk!

Üzenet neki: Alice Woods
A vállalatról: Esolutions

Eltávolítási útmutatók más nyelveken